Dirbtinio intelekto mokymai: AI įrankiai marketinge

Šis DI renginys yra skirtas išsamiai aptarti, kaip dirbtinis intelektas keičia marketingo sritį, ir kaip šie pokyčiai daro įtaką marketingo specialistų darbui bei kompetencijų plėtrai.

Renginyje bus svarstomi svarbiausi klausimai: kaip efektyviai integruoti AI technologijas į marketingo veiklas, kaip šie naujoviški pokyčiai veikia marketingo specialistų bei vadovų roles, ir kokie yra būsimi iššūkiai. Bus aptariama, kaip šiandienos marketingo vadovai gali pasiruošti ateities pokyčiams, tobulindami savo žinias ir įgūdžius rašyti promptus.

Programoje numatyta diskusija apie technologinių pokyčių įtaką marketingui Lietuvoje, AI teikiamas galimybes, vadovų vaidmenų kaitą, etikos ir privatumo apsaugos klausimus, konkurencingumo išlaikymą Lietuvos rinkoje ir kt.

Renginys vyks internetu, dalyvavimas jame yra nemokamas, trukmė – apie 2 valandas. Tai puiki proga gilinti žinias ir suprasti, kaip AI transformuoja marketingo sektorių.

+370 613 70 574 info@promptas.lt ChatGPT, dirbtinio intelekto mokymai Lietuvoje

Dirbtinis intelektas ir marketingo profesijos transformacija

Kaip efektyviai integruoti AI į marketingo praktikas ir išlaikyti konkurencingumą dinamiškoje rinkos aplinkoje?

Dirbtinis intelektas ir marketingo profesijos transformacija
Skaityti toliau
ChatGPT ir kiti DI įrankiai darbe
ChatGPT ir kiti DI įrankiai darbe

2003 m. gruodžio 6 d. LiMa kviečia nuotoliu prisijungti į infosesiją ir diskusiją: „Marketingo profesijos transformacija dirbtinio intelekto eroje: galimybės ir iššūkiai“.

Marketingo profesija yra viena labiausiai besikeičiančių ir labiausiai įtakojamų naujausių technologijų atsiradimo – šiuo metu dirbtinio intelekto. Kaip efektyviai integruoti AI į marketingo praktikas ir išlaikyti konkurencingumą dinamiškoje rinkos aplinkoje? Kaip šie pokyčiai veikia ir paveiks marketingo specialistų ir vadovų vaidmenis ir kompetencijas? Kaip šiandieniniai marketingo vadovai gali pasirengti būsimiems pokyčiams, tobulinant savo žinias ir įgūdžius bei skatinant nuolatinį mokymąsi ir inovacijas savo komandose?

AI renginio metu Jūsų laukia: 

  • LiMA Sertifikavimo naujienos ir pavasario sezono pristatymas| Lina Vaikšnorienė, LiMA tarptautinių projektų vadovė
  • Naujos LiMA PRO kursų programos pristatymas | Linas Šiautkulis, SMP, BPN INTENSE vadovas, LiMA valdybos pirmininkas, LiMA DIGITAL ir PRO kursų lektorius
  • LiMA DIGITAL kursų programos atnaujinimo pristatymas |  Domantas Širvinskas, EDUMINT bendraįkūrėjas, LiMA Vilniaus tarybos narys, LiMA DIGITAL kursų lektorius
  • Diskusija: „Marketingo profesijos transformacija dirbtinio intelekto eroje: galimybės ir iššūkiai“, kurioje bus aptariama:
  • Kokią įtaką technologiniai pokyčiai ir dirbtinio intelekto (AI) tobulėjimas daro marketingo sektoriui?
  • Kokias galimybes dirbtinis intelektas atneša marketingistams?
  • Kaip šie pokyčiai paveiks marketingo vadovų vaidmenis ir kompetencijas?
  • Kokie etikos, privatumo apsaugos ir darbuotojų mokymų iššūkiai kyla?
  • Kaip išlaikyti konkurencingumą dinamiškoje rinkos aplinkoje?

AI diskusijos dalyviai:

  • Rūta Gaudiešienė, CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė
  • Gražvydas Kaminskas, NFQ TECHNOLOGIES marketingo vadovas
  • Raminta Rimkienė, FABULA RUD PEDERSEN GROUP vadovė ir partnerė
  • Raimonda Gudaitė, SMP, Metų CMO’20
  • Moderatorius Linas Šiautkulis, SMP, BPN INTENSE vadovas, LiMA valdybos pirmininkas

Dalyvavimas renginyje – nemokamas!

Renginio laikas: 2023.12.06 d. 16:00; trukmė – apie 2 val.

    Susisiekite:
    Dirbtinio intelekto mokymų centras