Šis DI renginys yra skirtas išsamiai aptarti, kaip dirbtinis intelektas keičia marketingo sritį, ir kaip šie pokyčiai daro įtaką marketingo specialistų darbui bei kompetencijų plėtrai.
Renginyje bus svarstomi svarbiausi klausimai: kaip efektyviai integruoti AI technologijas į marketingo veiklas, kaip šie naujoviški pokyčiai veikia marketingo specialistų bei vadovų roles, ir kokie yra būsimi iššūkiai. Bus aptariama, kaip šiandienos marketingo vadovai gali pasiruošti ateities pokyčiams, tobulindami savo žinias ir įgūdžius rašyti promptus.
Programoje numatyta diskusija apie technologinių pokyčių įtaką marketingui Lietuvoje, AI teikiamas galimybes, vadovų vaidmenų kaitą, etikos ir privatumo apsaugos klausimus, konkurencingumo išlaikymą Lietuvos rinkoje ir kt.
Renginys vyks internetu, dalyvavimas jame yra nemokamas, trukmė – apie 2 valandas. Tai puiki proga gilinti žinias ir suprasti, kaip AI transformuoja marketingo sektorių.